Veelgestelde vragen

Ik heb geen order-/bestelbevestiging ontvangen, wat nu?Komt onze mail niet in je inbox? Het kan enkele minuten duren voor je een order-/bestelbevestigingsmail hebt ontvangen.Ook is het mogelijk dat de bevestiging in je spam (ongewenste e-mail) terecht is gekomen. Is dit geval, zorg dan dat je ons e-mailadres als veilige afzender markeert. Zo zul je al onze e-mails in het vervolg in je normale inbox ontvangen.

 

Mijn order-/bestelbevestiging staat niet in mijn spam (ongewenste e-mail), wat nu?Neem contact op met onze klantenservice op één van de volgende manieren:
— Stuur een e-mail naar info@salondeengel.nl
– Bel ons via 06-11 30 91 93

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra  je pakket is gescand door de vervoerder ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met het trackingnummer, waarmee je je bestelling kunt volgen.

 

Wat is de levertijd van mijn order?Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De langere levertijd bij bezorgdiensten en als het product niet op voorraad is kan helaas wat vertraging opleveren. Wij vragen hier je begrip voor.

 

Wat zijn de verzendkosten?
Wij berekenen €7,75 verzendkosten per bestelling.

 

Hoe retourneer ik een product?

Alhoewel wij natuurlijk de grootst mogelijke zorg geven aan de ontwikkeling, productie en verzending van onze mooie producten, kan het natuurlijk voorkomen dat een product niet aan je eisen en/of wensen voldoet.

Mocht dit onverhoopt het geval zijn, volg dan de volgende stappen:

Stap 1. Meld het product binnen 14 dagen na ontvangst via e-mail of telefoon (06-11 30 91 93) aan.

Stap 2. Stuur de producten binnen 5 werkdagen (gerekend van de melding in stap 1) in goede en ongebruikte staat en in de originele, ongeopende verpakking terug naar:

Salon de Engel , Molenwieken 2a , 4661 TV Halsteren

Wij adviseren het pakket aangetekend te verzenden en te voorzien van een track en trace nummer. Bewaar dit nummer goed, zodat je altijd kunt volgen waar het pakket zich bevindt. De kosten voor het versturen van het pakket zijn voor jouw rekening.

De artikelen dienen nieuw, ongebruikt en onbeschadigd retour gestuurd te worden. Gebruikte en beschadigde artikelen en artikelen met vlekken worden niet geaccepteerd.

Stap 3. Wij storten het bedrag binnen 10 werkdagen terug op je rekening.

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen

Heb je een verkeerd product ontvangen dan je besteld hebt, dan kun je dit product natuurlijk kosteloos naar ons retourneren. Meld het product/probleem direct na ontvangst via e-mail info@salondeengel.nl of telefoon (06-11 30 91 93 ) en onze support afdeling lost dit samen met je op.